Postponing.

Kul att ni faktiskt var några som tyckte till om glasögonen! Ni valde bort samma bågar som jag hade valt bort, nr 1 och 2. Men sen blev det svårare, nummer 3 var en favorit hos er men för mig är de lite tveksamma. Och bara en av er tyckte om nummer 4 som jag gillade. Nummer 5 och 6 är också fortfaranda starka kandidater. Så vad kan jag konstatera av det här? Jag kommer inte kunna bestämma mig utan att få ett smakråd som får se bågarna IRL, för som sagt så återger inte bilderna hur bågarna riktigt ser ut. Så jag får nog skicka tillbaka dem och beställa en annan gång när jag vet att jag kan få ett smakråd! (Om ingen av er känner för att komma på blixtvisit innan jag måste skicka tillbaka dem ;))

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det är ju sjukt svårt att se hur det verkligen ser ut. Ang. nr. 4 så tror jag att det finns andra pilotbrillor som klär dig bättre, eller jag vet att det gör det. Det var något med färgen och formen som skulle ha kunnat vara snäppet bättre. Kanske var det att de såg lite billiga ut om du förstår vad jag menar? Men det kan ju också vara bilderna i sig som gör att man får det intrycket. Har ni smarteyes i Umeå? Där får man ett par nya glasögon för 1000 kr och de har sjukt många lite mer roliga bågar. Rätt nice! Annars får du komma hit till Uppis och handla glasögon :)

2012-10-30 @ 20:10:06
Postat av: Anonym

Jag håller med föregående talare ;) tror också att det finns andra pilotisar som skulle passa dig bättre!
På extraoptical.se har dom just nu gratis frakt, så man kan få en par glasögon för typ 150:- om man väljer någon av deras billigaste bågar!!
Värt att kika!?
Och smarteyes har precis kommit till Umeå va!?

2012-10-30 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0