Ta-daa.

Minns ni att jag la ut en bild på den här röran som jag skulle försöka få någon ordning på?
 
 
Blev klar med centralen i början av förra veckan och då såg det ut så här:
 
 
En klar förbättring om jag får säga det själv! Idag fick jag då börja kika på stället (det där till höger som det hänger ut en massa kablar från) för att se om jag kan få någon ordning där också. Förhoppningsvis! Jag gillar då den sortens arbetsuppgift har jag insett.
 
Fick även veta idag att jag kommer få ut lite extra pengar (allmänt känt som "skott") på ett jobb som jag var på i vintras/våras. Det på bollhallen. Lite extra klirr i kassan nästa löning med andra ord!

Kommentarer
Postat av: ewa

Ser ut som en större utmaning än att fläta hår. Du är duktig, det har vi ju förstått. Värd det där extra klirret.

2012-10-02 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0