The end of an era.

Jag tror aldrig att jag har pratat med pappa i telefon så många gånger som jag har gjort under den här veckan. Jag håller nämligen på att sälja min bil och pappa står för expertisen så jag ringer honom (eller så ringer han mig) så fort det kommer upp en fråga. Skönt att ha någon att fråga! Och jag tror och hoppas att pappa inte har något emot det. 
 
Men ja, det är sant. Nu ska f.d. gökbilen få byta ägare. Jag ska ju få köpa morfars bil på lördag. Då kommer jag passa in bättre i familjen Larsson med min saab ;)
 
Men om ni skulle vara intresserade av den lilla svarta, eller känner någon som är ute efter en bil så finns annonsen här: http://www.blocket.se/vasterbotten/Renault_Megane_RT_43035320.htm?ca=2&w=1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0