Veckan, so far.

Vad har hänt i veckan?

Tisdag - Åkte till Grisbacka och blev bjuden på middag hos David och Mikaela sen satt jag och Mikaela och pratade hela kvällen om allt från mellanstadiedisco till bröllop.
 
Onsdag - Jag provade på en ny cellgrupp i Umeå. Med både några kändisar och några nya stjärnor, väldigt trevliga människor var det i alla fall så det verkar lovande!
 
Torsdag - Gustav kom till mig och åt middag och sedan gick vi och såg The Dark Knight Rises på bio. Lång men bra film! Gick rätt bra att förstå även för mig som inte har sett de tidigare filmerna.
 
Fredag - I skrivande stund sitter jag i Gustavs säng och han sitter vid skrivbordet och spelar in stämmor på en låt vi håller på att spela in. Snart vankas det väl middag och efter det skjutsar jag Gustav till Robban där de ska spela dator på kyrkan. Men jag åker nog hem och spenderar kvällen med mor och far.

Det var väl ungefär det! Ja, jobbat har jag ju såklart också gjort. På måndag släpps folk upp på perrong 2. Välkomna att åka tåg till Luleå! (Tror det var dit det skulle gå från den perrongen)
 
Men.. Här har ni en länk till en blogg om ni vill titta på Chris Hemsworth och hans muskler: http://belkining.tumblr.com/

Kommentarer
Postat av: Micka

JAAA! Alla kan åka tåg till Luleå och hälsa på miiiiig!! :D

Svar: Jaa!! :D
Ellen Lundström

2012-09-14 @ 19:17:46
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0