Weekend.

I lördags hjälpte jag pappa med elen i lusthuset, så han och mamma kunde inviga det med surströmming på kvällen. Själv åkte jag med Gustav till familjen Jonassons stuga där vi blev bjudna på både surströmming, sushi och rökt nätting. Och till efterrätt en fruktkaka med massor med bär och grädde till, supergott och trevligt!
 
På söndagen var jag på predikan på arabiska, efter den åkte jag hem till Gustav och åt tillsammans med Larssons och Jonassons (Catrin och Tobias alltså). Under dagen var det rätt dåligt väder med regn och tråkigheter, men mot kvällskvisten blev det bättre och jag och Gustav tog oss en promenad i skogen kring Galgbacken. Det var dock synd att vi inte hade någon vettig kamera med oss då det var hemskt vackert!
 
Efter att sedan ha fikat kvällsfika fick jag öva på mina inbakade flätor, har ju inte haft någon lillasyster att öva på men nu kan jag göra det på Gustav!
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Lundström

Men du har haft två storasystrar att öva på ;) och på dig själv!!
Just nu flätar jag mest Lova, (fredriks äldsta) varenda gång vi ses :)

2012-09-04 @ 19:23:03
URL: http://diylinnea.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag tänkte mest: vad bra att du har någon att öva på nu, kom ihåg att vi pratade om det i värmen i Turkiet. Vi storasystrar har väl varit mer insisterande i att fläta ditt hår än att låta dig fläta vårt! Och nu är det rätt kört att fläta mitt ;)

2012-09-04 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0