Utsikten kan man inte klaga på.

Idag spenderades 75% av arbetsdagen uppe på plan 13, taket alltså. Det var dags att göra valvet klart för gjutning på fredag. Och vi valde onekligen den bästa dagen för det! Det har varit jättefint väder hela dagen, solen var framme och värmde till och med litegrann. Men i morse var det månen som var framme.
 
 
Micke kallade mig för valv-chefen. Och ja, nog var det väl kanske lite så. Vet inte hur det går till men ibland blir jag helt plötsligt halvt ansvarig för saker och ting, typ som det här. Är det jag som bara tar för mig omedvetet eller lämnar de över uppgiften till mig? Jag vet inte.. Hoppas bara att det uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0