Helgens bravader.

Har verkligen haft en bra helg! Helgfirandet började med middag hemma hos mamma och pappa. Sen bjöd jag in mig själv hos Mikaela, som var i trakterna i helgen. Vi såg nåt program på tv, fikade och till slut var det bara jag och hon som satt kvar och pratade. 
 
Rätt tidigt på lördag åkte jag till Gustav där vi förberedde tacos när alla hans syskon (utom Anders) skulle komma hem. När de gjorde det åt vi och efter det fikade och firade Joels "bursdag". Vädret när jag körde till Gustav var inte så illa men ju mer tiden gick desto värre blev det så det blev en intressant resa till Bygdeå där vi firade Adrians födelsedag. Han bjöd på en himla massa gott fika. Och jag och Gustav stannade lite längre än alla andra och lyckades då pricka in lite smörgåstårta också.
 
Efter att vi hade ätit i princip hela dagen fortsatte vi vidare till Israelssons där vi fortsatte äta (semlor, chips, godis) och samtidigt se på melodifestivalen. När mello var slut satte vi igång en film som jag inte såg så mycket.. Sen åkte jag och Gustav hem till Junkboda, kändes ju så onödigt att han skulle försöka ta sig hem i all snö. På vägen från Bygdeå till Junkboda fick vi lov att gå ut och putta på bilen vid två tillfällen. Som sagt, mycket snö!
 
Idag for vi på möte där vi sjöng med kören. När vi hade sjungit våra tre låtar åkte vi till Ånäset där några av Gustavs syskon och syskonbarn var kvar (plus en kusin som just kommit) och umgicks med dem en stund innan jag själv åkte tillbaka till Junkboda där jag åt middag med familjen och tog det lugnt ett tag innan jag till sist begav mig hit, till stan.
 
Det blev en fullspäckad men sjukt härlig helg! Nu ska jag fika och se på cougar town.

Kommentarer
Postat av: Adrian

Det var mycket trevligt att ni stannade och åt av smörgåstårtan med oss! (Hälsningar från min mor också :) )

2013-03-03 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0