19 år!

För er som inte vet det så fyllde jag 19 år igår. Jag börjar bli
gammal! :o Nämen, jag hade en riktigt bra födelsedag måste jag
säga. Hade en bra dag i skolan, åt god mat, tårta och fick paket när
jag kom hem. Fick umgås med nästan hela familjen + Gustav.
Och fint väder var det till och med! Bra dag, med andra ord.

Jag tänkte visa vad jag fick!


En fantastiskt snygg skål av mor och far.


Ett halsband av Erica. "Life is what you make of it" står det!


En duk och en ljushållare med ljus av Ewa (Gustavs mamma alltså) :)


En sjal att ha på studenten, också av mamma och pappa.
Och den är mer lila i verkligheten!


Ett linne av mamma och pappa!


Och av Ida fick jag en burk med diverse nödvändiga saker, som choklad!


En virkad handduk av mormor, som hon gjort själv såklart!


Två fina kort!

Om jag har glömt någons present får ni hojta!
Jag kommer även få present från Mikaela, Gustav, Isak och Linnea.
Jag väntar med spänning! Men jag hade en väldigt bra dag igår i alla fall.
Jag är en mycket nöjd 19-åring :) Och tack till alla som grattade mig!


Så här såg jag ut för ungefär 19 år sedan ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Och sådär såg pappa ut för ungefär nitton år sedan också. Mycket tjock- och svarthårigare karl!

2011-04-28 @ 21:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0