Glasögonorm.

Mina glasögon har fått världens repa på sig och dessutom ser jag rätt så dåligt i dem så det är alltså dags att byta.. Frågan är ju bara, till vad?

Så här fast ser glasögonen jag har nu ut fast inverterat:

De jag har är alltså svarta med vita streck om man säger så :)

Men nu ska jag alltså välja nya, och det är ju skitsvårt! Här kommer några förslag jag tycker är lite roliga, säg vad ni tycker!
1)

2)

3)

4)

5)


Alla dessa bågar och många fler finns på optikbutiken.se :)
Annars har jag en favorit som finns på specsavers:


Finns många fler även på specsavers men jag orkar inte vara ambitiös nog att lägga ut bilder på alla glasögon jag gillar därifrån, men säg nu vad ni tycker! :)

Kommentarer
Postat av: Micka

Nummer 1 var coola! :D

2009-11-29 @ 23:16:41
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Gutta!

Känner för en gångs skull att jag håller med mickat :)

2009-11-30 @ 22:18:06
Postat av: Micka

Sv: Kan du väl få göra. ^^

2009-12-01 @ 18:36:28
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0