Jag hatar att välja rubrik...

Sitter här och jobbar nu igen :P Men bara till 16 idag, skönt! Efter det ska jag hem och städa mitt rum.. Det är smutsigt.. Observera, smutsigt inte stökigt! :P

 

Jag kom just att tänka på att det är skola imorgon. Jag kommer vara såå trött när jag ska stiga upp! I alla fall så ska det komma nån el-gubbe till vår klass imorgon och berätta om hur det är ute i arbetslivet. Det blir säkert bra, vi slipper ju CADen i alla fall :D Och vi skulle inte ha någon engelska imorgon heller så jag ska se om jag kan få en tid hos frisörerna den här gången, sist vi inte hade engelska hade de ingen ledig tid.

 

Förresten, kan någon svara på den här frågan åt mig.
Varför är Team Stefan fortfarande kvar i Körslaget?



De är inte speciellt bra.. Min teori är att det är samma människor som ser på körslaget och dansbandskampen. Men nu får de faktiskt se till att åka hem! Team Caroline skulle ha vunnit, punkt slut!

Nu ska jag fördriva tid igen som vanligt.. Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Ditt hemligat beundraret

AMEN!

2009-11-01 @ 13:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0