Sunday

Igår var det födelsedagsfirande hos David, heltrevlig kväll måste jag säga! :) Många trevliga personer och många roliga citat finns det även från kvällen som:
"Jag är äcklig när jag är trött." -Mikaela
"-När fyller jag år då? frågar Gustav Mikaela.
-Den.. den.. tjugonionde Mars! (vänder sig mot mig) Och din mamma!"
Min mamma fyller alltså också år den tjugonionde Mars :P
Och många många fler :P

Senare på kvällen började Mikaela, Sandra, Anders och Kriko spela pratmakarna. Men sen helt plötsligt så skulle Kriko fara iväg så då fick jag hoppa in på Mickas lag. That was quite fun :)

 

Idag jobbar jag till 14, kändes lite tungt att stiga upp i morse.. Men det kändes lite bättre när jag kom på att det var söndag och inte måndag :P Det här kommer definitivt bli en tung vecka.. Jobbar imorgonkväll och på onsdag också har jag prov på torsdag och fredag.. Jobbigt! Men det kommer säkert gå bra ändå :)

Nu ska jag hitta på något att fördriva tid med, som facebook till exempel :) Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Micka

Vi aegde i Pratmakarna!

2009-11-16 @ 12:37:57
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0