När eleverna går i skolan dansar Janne på bordet.

Nu har jag inte skrivit något på de senaste dagarna. I söndags var jag, mamma, pappa, Isak och Gustav hos mormor och morfar i Skellefteå. Någon dag när jag har tid ska jag lägga in filmerna jag gjorde på Isak i lekparken! :P

Idag demonstrerade vår lärare Jan hur farliga stegar kan vara genom att ställa sig på katedern. För er som inte vet så är Jan en kort gubbe med brunt "överkammat" hår, glasögon, väldigt stor mage och han vaggar fram när han går därav smeknamnet Pingvinen. Det namnet har även gjort så att klasskamrater har börjat nynna på intromelodin till Pingu. Såå, ni kan ju tänka er honom stå där på katedern. Det var.. komiskt? Och jag kan ju nämna att det inte är första gången en av våra lärare står på katedern. Det här var faktiskt tredje gången.. Om det är bra eller dåligt vet jag inte.

Jag sov underbart bra på bussen idag! I vanliga fall halvsover man ju som bara men idag var det verkligen sova. Det kändes som att jag blinkade i Anumark och när jag öppnade ögonen var jag i Sävar och när jag blinkade igen var jag i Djäkneboda, helt sjukt! Dock lite jobbigt eftersom jag hade tänkt plugga reglerteknik men jag får väl göra det någon annan gång då.

På tal om att sova så drömde jag i natt att mina nya strumpbyxor gick sönder! Det var jättehemskt! Konstig mardröm, jag vet men strumpbyxorna är så fina och anledningen till att jag drömde att de gick sönder är för att det är det jag tror de kommer göra ganska snabbt. De är nämligen en storlek för små, de fanns inte i den storleken jag ville ha men jag ville så gärna köpa dem så jag tog en risk och köpte för små. Jag hoppas de håller längre än bara några sekunder som det var i drömmen.. 

Jobbar till 21 idag, missar början på desperate men det är inte lika hemskt som att missa början på Grey's. Men jag jobbar ju inte imorgon så det kommer jag inte missa :) Nu tänkte jag spöa alla i Bejeweled Blitz på facebook! Ha det bra :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

citerar "Jobbar till 21 idag, missar början på desperate men det är inte lika hemskt som att missa början på Grey's" Åååh herregud.. Jag hör ju att ni verkligen MÅSTE skaffa en inspelningsbar box, så kan dom pausa åt dig när det börjar.. eller så spelar du in det! håhåhå.. så lätt livet är :)

2009-10-20 @ 20:51:42
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Mikaela

"Det namnet har även gjort så att klasskamrater har börjat nynna på intromelodin till Pingu."



HAHAA, klockrent! XD

2009-10-21 @ 08:33:26
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Erica

de där med att stå på borden kanske dom får lära sig på lärarhögskolan och att man bara får göra de hos el klasser :D fast undrar dock då var Janne lärt sig de hmm :/

2009-10-21 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0