Jealous much?

Okej, nu ska jag dela med mig av en del av min personlighet som 
hör till den sämre delen. (Överanvändning av ordet del, sorry) 
Jag kan bli så fruktansvärt svartsjuk! Okej att bli svartsjuk
om man verkligen har anledning till det, men så är det
inte alltid för mig. Jag har väldigt lätt för att göra en höna
av en fjäder, alltså förstora upp grejer som inte alls är så stora.
Och jag överanalyserar och misstolkar lätt saker som folk säger eller
skriver till mig, vilket inte underlättar detta. Jag jobbar på det, det
jag gör när jag börjar tänka i de här konstiga banorna och överanalyserar
allt är: Jag tänker på hur personen är mot mig i "vanliga fall", vilken relation
vi har till varandra och frågar mig själv, skulle han/hon göra så här mot mig?
Oftast hjälper det faktiskt. Någon som har något annat tips?

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0