Fredagkväll.

Ja som sagt skulle jag, Erica och Christoffer på Avatar 3D igårkväll.
Tydligen så skulle även Alexander, Jesper och John också dit så vi gjorde varandra sällskap!
Först åt vi alla på Max:

Sen drog vi oss mot bion och posade med våra übersnygga 3D-glasögon!

Efter bion drog Erica och Jesper hemåt men för oss andra (förutom John) 
var det lite mer än en timme tills allas bussar gick hem
så vi gick till Megazone och spelade biljard.

Hör och häpna. Jag spelade också! Och jag vann! (John sköt ner åttan, hehe)

Och jag måste hålla med typ alla andra som sett den.
Den var faktiskt riktigt bra! :) Fast den bästa 3D-effekten var i reklamen :P
Men vem bryr sig, bra film anyway :) Undrar vad Jesper tyckte,
det var tredje gången han såg den..
Men det var en helnice kväll måste jag säga! Tack alla som var med :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Trodde seriöst jag skulle dö när katten i alice i underlandet reklamen hoppade ut :D Var en riktigt trevlig kväll måste göras om

2010-01-17 @ 20:31:34
Postat av: Ida

Jag sa det när vi pratade, men måste få säga det igen: Ni är såå übersnygga på glasögonbilden! I framtiden när ni har erat företag så kan ni marknadsföra er som det snyggaste elföretaget :)

2010-01-18 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0