Jag kan knappt spela på EN trumpet.

Gunhild Carling. Alla som såg Allsång på Skansen igår vet vem jag pratar
om, vilken fruktansvärt rolig och underhållande människa. Imponerande
att spela på tre trumpeter samtidigt måste jag säga, snacka om lungkapacitet!
Och på Skansen spelade hon värsta solot på säckpipa, det är inte varje dag man
hör nåt sånt. Lägger upp ett klipp med henne här, vet dock inte hur det låter
eftersom jag är på jobbet och inte har nåt ljud på datorn. Om det låter skit
kan ni ju bara youtuba Gunhild Carling, då hittar ni säkert nåt bra! :)


Kommentarer
Postat av: sandran

så sjukt dålig man känner sig!

2010-07-21 @ 12:50:17
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0