Pensionären Ellen.

Jaha, har just kommit hem från hantverk i sommarnatt. Det var
rätt trevligt :) Dock har jag känt mig som en.. pensionär (?) idag.
Först Thurdinska gården och sen massa hantverk.. Jag börjar ju
bli gammal. Kom hem och betalade räkningar nu också.. tre stycken,
drygt 1000 spänn. Wiho!



Nog om tråkiga saker. Jag känner ett stort behov efter
att vara flickig, hysterisk och skvallra med min bästa vän.
Men hon är ju självklart utomlands så jag måste vänta en hel
vecka. Jag överlever nog inte...


Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Haha, det var då så lite så! ^^ Det var roligt att du hakade på! Det får du göra fler år :) Jag har dock glömt säga till dig, Micka och Hampus att jag betalade "övernattningssumman" till receptionen åt er tre :) Det blev 120:- per skalle :)

2010-07-11 @ 16:45:25
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandran

sv: Oj. Det spelar verkligen ingen roll alls :) Vad blir enklast för dig?

2010-07-11 @ 22:47:08
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0