Allsångskväll

Ja, det blev allsång för mig igårkväll. Efter många om och men!
Det började klockan sju och räckte ungefär till halv nio om jag inte
minns fel. Träffade Lova och Amanda där som jag kunde sitta med,
annars hade jag känt mig liiite malplacerad bland alla pensionärer och
barnfamiljer. Hur som helst så var det mysigt, duktiga artister men tyvärr
lite kyligt. Tur att jag fick låna en filt!

Efter allsången drog vi (Ellen, Gustav L) hem till Spiik där
de (Anders, Gustav H, Viktor, Örjan, Mikael) satt och såg på
Indiana Jones och vi blev bjudna på chokladpudding (eller bajs).
Eftersom min buss gick 22.25 så var jag inte där så länge, men
trevligt var det ändå. Skönt att det inte tog för lång tid eftersom
jag jobbar idag. Dock var jag väl inte så smart som sjöng med
i de flesta sångerna på allsången, min hals blev liksom inte
bättre av det. Men jag får skylla mig själv!

Nu är det i alla fall bara två arbetsdagar (inräknat idag) kvar den här veckan!
Aja, ha en bra fredag! :)

Bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0