Bra dag!

Idag har varit en bra dag enligt mig! Hade väldigt låga
förväntningar av dagen, men ändå!
Började dagen med körlektion och jag tycker att det gick
ovanligt bra idag faktiskt, skön känsla :) Sen var det ju skola
då, har ju bara ellektioner på tisdagar. Oftast så har vi
rätt mycket teori på dem. Men idag hade vi kanske...
20 minuter teori och resten praktiska övningar.
Helnice! Och det gick skitbra, allt rullade på, jag visste
precis vad jag skulle göra, det blev snyggt, allt
funkade. Skitbra som sagt!
Hade till och med problem med att
sluta när vi skulle det, hade ju så lite
kvar att göra och det gick ju så bra!
Men man ska sluta på topp, eller
vad är det man brukar säga? :)

Uppdatering:
Fick löneförhöjning också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0