Dagens outfit och dagens roliga.

Jag hade ju lovat min kära syster att jag skulle visa dagens outfit
med pappas tröja och mammas gamla skjorta (som hon skänkt till mig).
Så, here you go!



Måste ju bara få visa den roligaste bilden också. Jag tog ju bilden med
självutlösare som ni kanske förstår, en gång hann jag inte förstå att jag hade
tryckt in knappen och stod och undrade varför den inte lät som den brukade.
Sen insåg jag att jag redan tryckt in knappen, dock lite för sent så bilden
blev ju som den blev...


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad söt du är lillasyster!

2010-11-25 @ 16:18:25
Postat av: Micka

En äkta Spiderchick-pose på andra bilden ju! XD

2010-11-26 @ 23:34:52
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0