Upp och ner och bak och fram.

Ikväll ska jag på praiseparty i Robban. Och nyss bad jag
Isak hjälpa mig att ta på mig mitt halsband, det är lite klumpigt
med de långa naglarna. Sagt och gjort, han hjälpte mig med halsbandet,
det tyckte jag var lite gulligt. Sen tänkte jag ta en bild på min outfit men det
lyckades inte så värst bra, jag såg bara tjock ut. Så jag bestämde mig för att
bara ta en bild på ansiktet då. Det gjorde jag och då upptäckte jag att min
käre lillebror nog inte är så van vid att ta på sig eller någon annan halsband,
det var nämligen åt fel håll. Men det var ju gulligt det med! ^^


En Ellen med halsbandet bak och fram.

Kommentarer
Postat av: ida

hihi gull

2010-11-14 @ 12:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0