Helgen.

Fredagkväll:
Kvällen inleddes med körövning med Selah och fortsatte
sedan med innebandy i Jenningshallen. Jag var med och spelade
till och med (kors i taket!). Det var kul i alla fall :)

Lördag:

Planerade inför söndagen och pluggade litegrann. Sen på kvällen
var det musikcafé i Robertsfors där det var premiär för både
Blåsljud och Sångdiggarna. Riktigt nice! Efter det hade jag, Gustav,
Mikaela och David en spontan dubbeldejt hemma i Junkboda
med Iron Man 2, popcorn och kakor. Vi var ju tvungna att passa
på nu när Micka snart drar till England, I'll miss you!

Söndag:
Jag var ledare på mötet på filla i Bygdeå!
Hade aldrig varit på möte på filla i Bygdeå förut, så
då tog jag tillfället i akt och såg till att vara mötesledare
första gången jag var på möte där!.. makes sense ^^
"Det har du inte gjort för sista gången!" Snap!
Kom hem och pluggade lite till, sen drog jag och
Isak till Ica och hyrde film och köpte godis. Så det blev söndagsmys
med familjen (den delen av den som är hemma åtminstone)
med godis och filmen "Killers". Rätt bra film faktiskt!

Så, sammanfattningsvis har det varit en bra helg!

Och... Jag älskar Gustav :]
Jag tänkte ifall någon hade missat det.

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag kommer sakna dig meeeeed!



Och nej, det har vi inte missat. ;) Ni är söta. ^^ <3

2010-10-25 @ 09:46:13
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mona

Låter som en förstklassig helg! Du och Gustav borde ju komma och hälsa på oss i Piteå någon helg, tycker jag.

2010-10-25 @ 10:55:53
Postat av: Ellen

Sv: Ja Mona, vi får väl ta och göra det nån helg! :)

2010-10-26 @ 10:11:08
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Mona

Yes! Har precis pratat med Gustav och vi kom överens om att er nystartade kör borde komma hit och sjunga när ni har hunnit öva in en repertoar.

2010-10-26 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0