Rollermouse.

Sitter vid en dator som har en sån här mus:


Alltså, det tar ett tag att bli skillad måste jag säga!
Kan ju passa på att dela med mig av låten jag har
på hjärnan nu också, den passar som in på ämnet.

Själv vill jag ha en datamus
och han ska få ett eget hus
och han ska heta Klas som ja
Och stava Klas med snabel-a
Och Klas ska slippa
"cyberspace" och internet
och web och grejs
för han ska slippa att bli störd
av någon freakad datanörd


Jag vill ha en datamus - Electric Banana Band

Kommentarer
Postat av: Micka

JAG HADE DEN LÅTEN PÅ HJÄRNAN HELA GÅRDAGEN, OCH DÅ HADE JAG INTE ENS LÄST DITT BLOGGINLÄGG!! :O

2010-10-13 @ 12:53:56
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0