"Ellen, jag vill ju ha ett kex av dig."

Nu har lill-Isak varit i farten igen och han har
blivit jätteduktig på att skriva! Han skrev det här:

isakåkelenkatorrrmhuskanahuskvana      
hudvaldovaldonusanifålycnnnnnnnnnnnnnnasnapålillllllllllllllllllasöktlabn

Översättning:
Isak och Ellen katt orm husqvarna husqvarna
hunden waldo waldo Nu ska ni få lyssna på lilla spöket laban

När jag kom ner i morse sa han:
"Godmorgon, kom och lek med mig."
Ingen rast och ingen ro när han är här!



Och jag misstänker att han har inaktiverat min scroll på nåt sätt...

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag måste bara skratta mkt åt den här raden:

"Och jag misstänker att han har inaktiverat min scroll på nåt sätt..."



Påminner mig om när Elias kom åt tangentbordet och efter två snabba knapptryckningar....

Vips! Så var bilden roterad 270 grader. And I´m like:

-How did he do that?

2010-10-30 @ 10:50:26
Postat av: Ellen

Sv: Haha! De vet nog mer om datorer än vi, innerst inne :P

2010-10-30 @ 10:58:47
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ctrl + alt + någon av piltangernterna

2010-10-30 @ 16:10:26
Postat av: Anonym

ctrl + alt + någon av piltangernterna

2010-10-30 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0