Från förr.

Jag hittade min gamla, gamla blogg som jag skrev på när jag
gick i ettan på gymnasiet. Alltså hjälp.. Jag skrev ganska bra i
en del inlägg men i de flesta var jag ganska hysterisk och.. en
del saker kändes bara så falska.. Men den tiden är förbi!
Hoppas jag i alla fall. (Vi behöver ju inte nämna att
jag blev "Superfalsk" när vi spelade Girls igår)

Det känns som att saker och ting har förändrats en del sen
dess men jag kunde i alla fall känna igen mig själv i ett inlägg.
Först blev jag lite konfunderad, var JAG orolig för ett inlämningsarbete
som jag inte hade gjort? Näe, jag hade lämnat in det, jag sympatiserade
bara med de andra som inte hade gjort det.. Känner vi igen det?

"Så nu sitter jag, Erica och John vid N2 och nördar dator och
bävar för svenskan. Det är nämligen så att vi skulle ha lämnat in
en sammanställning på svenskan för ett tag sen men det är typ
bara tre stycken i klassen som har gjort det. Och som tur är så
har jag gjort det men jag har medlidande med alla andra."

Och en väldigt rolig sms-konversation hittade jag också.
Mellan mig och Christoffer Landström ^^

"C- Öööj. Är det sommartid nu?
E- Ja, det har varit det en månad nu :P
C- Vad är klockan? ;_;
E- 07.05 :P
C- Men gud tack."


Det här spelade vi bland annat igår.
Kommer kanske bilder sen från spelkvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0