Från och med idag.


Detta var då dagens outfit. Från och med idag jobbar jag ju heltid som
elekrikerlärling på Delta. Har fått massa kläder och verktyg idag, däribland
en helt ny och fin skruvdragare som pappa blev avis på. Efter att vi hade ätit
middag satt vi och kollade igenom vad jag hade fått för verktyg och det var väldigt
många och väldigt najsiga! Mamma blev avis på insexnycklarna jag fick, hon
ville också ha sådana på sitt jobb. Men roligast var nog ändå ficklampan
som man kunde ändra "ljusspridning" på. Så att den lyser smalt och
"koncentrerat" eller brett och mycket. Jag är lite speedad nu
känner jag.

Dessutom hamnade jag med en elektriker som var före detta bygdebo,
hur stora är oddsen liksom? Av ca 100 elektriker hamnade jag med en före
detta bygdebo. Men det var ju trevligt i alla fall!

Har även fått tillbaka min bil idag. Äntligen! Den som har varit trasig
typ hela sommaren. Men nu är den hemma i tryggt förvar igen. Och nu
ska jag gå ut och göra av med lite överskottsenergi genom att tvätta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0