Konstnärlig.

Jag fick lust att rita idag så jag tog fram ett gammalt block jag hade när
jag gick i femman eller sexan. Jag hade inte ritat särskilt många bilder då men
de få som fanns där var rätt underhållande. Första bilden var den här:


De som har sett "Aaaah! Real Monsters" (eller Monsterskolan som Nickelodeon
översatte det till) känner nog igen figurerna på bilden. Ickis, Oblina och Krumm.
Sen fanns det en bild på en häst och en på Musse Pigg utklädd till jultomte.
Men den roligaste bilden är nog ändå den här:


Det är alltså två tjejer med stora bröst inne på en klubb typ.
Och längst upp står det, i neon skulle jag tro, "Endast för Bimbos".
Ehm.. ja.

Jag avslutar med en del av det jag har ritat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0