Brev till smurfarna.

Kära Smurfarna,
Jag har sett att ni har släppt en ny skiva, Smurfparty 3.
Jag skulle vilja framföra ett klagomål eller.. ställa några frågor.
För smurflåtarna är väl menade för barn? Hur kan ni då använda
er av låten "Vill du ligga med mig då?" och byta ut ordet "ligga"
med "smurfa"? Känns inte helt ok för mig i alla fall. Vad ska ordet
"smurfa" betyda egentligen? Och hur menar ni då när ni säger
"smurfa i kör" i låten "Elektrosmurf"?

Men om det är så ni vill ha det har jag
förslag på några fler låtar ni kan göra.

"Jag smurfar" - Veronica Maggio
"Mikrofonsmurf" - September


Kommentarer
Postat av: Erica

Smurfa är någon typ av censur tror jag :)

2011-12-21 @ 21:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0