Jag har en plan.

Jag kom på den idag när jag var på coop och handlade. Det var
nämligen så att jag ställde mig i kön för att betala och framför mig stod
en kvinna med endast ett fåtal varor. Så få att hon rymde dem i famnen.
Men tji fick jag, för då vinkade hon litegrann och där kom hennes man med
den stora, halvfulla vagnen och ställde sig med henne i kön, framför mig. Till
en början blev jag väldigt irriterad, är det verkligen schyst att göra så?

Men den irriterade känslan försvann ganska fort för i vagnen fanns det
inte bara massa varor, utan också ett litet barn. Ett litet, gulligt barn. Som
tittade på mig, log ett charmerande leende och sa hej. Och under hela tiden 
som vi köade satt han och tittade på mig, log och flirtade. Det kändes helt 
plötsligt inte lika surt att hans pappa hade trängt sig före i kön längre.

Min plan är alltså att få otroligt söta barn så att man kan komma
undan med liknande saker i livet. Vad tror ni, kan det funka?


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Haha, I know! Loves it! XD

2011-12-27 @ 23:28:46
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Micka

That might just work, dude!



Jag har för övrigt gått omkring hela dagen idag och trott att jag är gravid. Hur i hela världen nu det skulle ha gått till..?

2012-01-02 @ 16:03:04
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0