Uppskattning.

Jag har idag fått två tidiga julklappar eller kanske snarare gåvor av
uppskattning. Den första fick jag av Lotta som tack för arbetet med cellgruppen
och den andra fick jag av familjen Olsson för att jag skjutsat Albin och Hugo
så mycket till och från Robban. Väldigt gulligt av dem må jag säga!


Polkagrisar av Lotta.



En julstjärna och ett julte av Familjen Olsson.

Nu börjar alltså julklapparna så smått trilla in. På onsdag är det
julklappsutdelning på firman och har jag tur får jag en julklapp av Gustav
redan då. Och på fredag ska jag själv vara lite tomte och lämna julklappar
till Mikaela och familjen Larsson. Inte många dagar kvar till julafton då inte!

Ska bara jobba fyra dagar denna vecka, tar ledigt på fredag. Känns
väldigt skönt faktiskt, även fast jag ska vara och jobba bland hästarna
på Hippologum i veckan! Men lite ledighet sitter ju aldrig fel.

Glad fjärde advent!


Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Men hallååå, jag rodnar ju! ;D Och snygg kan du vara själv! <3

2011-12-19 @ 08:55:39
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0