16 dagar..


Nu är alla paket inslagna! Både julklappar och födelsedagspresenter. Så nu
tycker jag att det faktiskt kan bli julafton. Jag har ju allt klart, till och med outfiten.
Men det är ju faktiskt bara två veckor och två dagar kvar så det går nog snabbare
än väntat bara jag har saker för mig, vilket jag tror att jag kommer ha.


Måste bara säga att jag älskar snöret ♥
Både snöre och papper är köpt på lagerhaus för den som undrar.

Ännu en uppdatering om gitarren: Den har fortfarande inte kommit..
Och leveransstatusen har inte ändrats sen igår eftermiddag så det enda
jag vet är att den är i Sverige, förhoppningsvis väldigt nära nu! Håller
tummarna för att jag får hämta den imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ida

Nyfiken syster vill zooma in och kika närmare på klapparna för att se vilket som är till henne!! :)

2011-12-09 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0