Bilen..

Jag insåg just att jag har haft min bil i ett år och fyra dagar nu.
Lite sjukt! Och drygt att jag inte har kört den sen i början av Juni för
att den är trasig. Och det behövs ett speciellt verktyg för att kunna laga
den. Så speciellt att de inte ens hade det på verkstan i Sikeå, så de har
beställt ett sådant men det kommer nog inte förrän i Augusti så först då
kanske bilen blir lagad. Drygt, ja. Speciellt eftersom den hade varit bra
att ha när jag börjar jobba i stan i Augusti.. Men det löser sig!


Jag saknar den nog lite ändå.. Även fast den gått
och blivit trasig så att jag måste betala en massa pengar.

Gustav tycker att jag ska sälja den och skaffa en "gamm-saab".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0