Jag kommer bli rik.

Jag är medlem på en sida som hete pointshop.se, där samlar man poäng
genom att svara på frågor, besöka sidor och göra undersökningar. Sen kan
man köpa saker för de poängen. Jag har för tillfället 34 936 poäng så jag skulle
kolla vad jag hade råd med. Jag satt och bläddrade i shopen och vad får jag se
att jag kan köpa? Ingen mindre än själva Justin Bieber! Och inte nog med det
så har jag råd med typ.. tre och en halv Justin Bieber. Fatta vad jag kommer
tjäna på det, det finns ju hur många som helst som skulle betala mycket
mer för honom än så!



Så, budgivningen kan börja!

Kommentarer
Postat av: Ester

Alltså vad är det för sida egentligen? Är det typ ärligt och så? för jag får en massa reklam från det xD

2011-07-12 @ 17:25:41
URL: http://estermellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0