Finfrämmen.

I söndags for jag hem till Gustav på kvällen. Vi hade en kväll tidigare
under månaden tänkt fara och fiska men då blev det inget för då gick nämligen
min bil sönder. Vi bestämde oss istället för att bege oss iväg i söndags då (fast med
Samuel och Ewas bil istället). När vi då skulle gå och gräva upp mask hittade vi
denna lilla underbart söta krabat! Som senare sprang förbi 0 cm ifrån mig.


När masken var uppgrävd och spöna instoppade i bilen gav vi (Jag, Gustav
och Samuel) oss iväg. På väg till tjärnen där vi skulle fiska möttes vi av en älg!
En fjolårskalv misstänker vi. Rena rama safarin! Sen hade vi en mysig liten
fiskestund. Jag behöver ju inte nämna att jag fick sex abborrar och Gustav
en. Det var väl kanske bara nybörjartur. Trevligt var det då i alla fall!
Och nu simmar tre av dem runt i Larssons lilla damm på gården.

Senare under kvällen (läs: natten) när jag körde hem stod en räv
på vägkanten. En skabbig en tyvärr. Men som sagt, rena rama safarin!
Och idag har jag och Ida varit och klappat både kossor och hästar.
Det var ungefär vår plan för dagen. Och att se på Aladdin och
äta Cheez Twisterz. Men det blir först när jag slutar jobba!

Kommentarer
Postat av: Micka

Sv: Nej förlåt gumman, det var inte meningen! XD Älskar dig!

2011-06-21 @ 23:16:53
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0