Fjärde Juni.

Igår skulle jag fara till Ånäset för att hämta Gustav så att
vi skulle kunna fara till Dalkarlså på läger tillsammans. Vi hade
även planerat att fara på skoaffärn i Ånäset för att kolla på lite skor,
de skulle nämligen ha rea nu i helgen. Såå.. jag fyndade två par skor!
Och under tiden som skorna letades fram gick vi till Tom's kläder där
jag fyndade två par härliga sommarbyxor. Sjukt nice!

Som ni kanske förstår är jag då på läger nu. Eller.. inte precis nu, nu
sitter jag på jobbet faktiskt. Fick inte bort passet, tur att det bara är till 14
jag behöver jobba! Då hinner jag ju tillbaka till Dalkarlså för tårtätandet ^^

Men.. några bilder från lägret borde väl kanske komma in på måndag då
jag ska jobba i åtta timmar. Om det nu blir några bra bilder, vi får se!

Nu ska jag sitta och räkna minuterna tills jag slutar och får gå ut i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0