Lördagens fisketur.

I lördags var jag och Gustav ute på årets andra fisketur!
Den här gången begav vi oss till Siknäs för att testa lyckan.


Och man kan inte säga annat än att det är vackert där :)


Min cowboy-fiskare ^^


Jag har förresten sett flugfiske för första gången nu (tror jag då) och jag
är imponerad! Det ser ju jättehäftigt ut! Och Gustav har lovat att jag ska få
testa. Återkommer med hur det går med det.. :P


Och sist men inte minst, resultatet av fisketuren: En harr! Gustav fick
upp två till också men de var så små så de fick fortsätta leva. Den på bilden
gick dock ett annat öde till mötes. Den tillagades igår av Ewa och den
smakade riktigt gott! Och visst var den fin? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0