Läger i samband med 90-årsfirandet.

Tänkte lägga upp lite bilder från vårt mini-läger i Dalkarlså i helgen!


Hopp och lek på studsmattan!


Tältet där vi hade möten :)


Haha, ja den här bilden är ju vacker! Gustav, Gustav och jag var ute på
gården och de poiade. Gustav Holmström kastade upp sina poiar i luften men..
de kom inte ner igen! Utan de fastnade i trädet. Han började klättra i trädet för
att se om de gick att få ner men trädet var för instabilt så han ställde på marken
och började kasta ett brännbollsträ på dem för att försöka få ned dem istället.
Vad händer då? Jo, brännbollsträt fastnar också där såklart. Vad är oddsen?!


Gustav och Adrian hittade en fin sysselsättning. "Planking"
Det innebär att man lägger sig på något raklång, som en planka..
Bara för att. Jag har en hel del sådana bilder men här får ni ett smakprov.
De pratade om att starta en blogg där de plankar allt möjligt men jag
vet inte hur seriösa de var. Om den startas meddelar jag det här!


Förmodligen en av de mest underhållande bilderna från
när vi chillar på studsmattan. Davids pose är awesome!


Det spelades en hel del volleyboll! På lördagkväll
spelade vi ungefär tills klockan blev ett. Sjukt nice :D


Mycket chillande i solen.


Konsert på lördagkvällen! Här är Ester och Andrea.


David, Hampus, Mikaela och Sandra.


Moreal! (Det är så det stavas, va?) David, Gustav, Adrian, Simon och Jakob.

Jag har inspelningar från konserten också, vi
får se om jag lägger upp någon/några av dem.

Saker som jag inte har bilder från men som vi har gjort är bland annat: Spelat
brännboll, tårtkalasat, grillat, promenerat, varit på möten och bara harft allmänt
roligt och hur bra som helst! Och man kan ju inte påstå annat än att sommaren har
kommit nu. Underbart! Känns dock lite surt att sitta på jobbet när vädret är så bra
som det är idag. Men jag tar till vara på de solminuter som jag kan när jag har rast.
Lite brun ska jag försöka bli innan studenten (som för övrigt är nästa vecka..!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0