Det blir kul.

De fyra senaste proven vi har haft i skolan har alla varit frågor
från övningsboken. Var är utmaningen liksom? Men jag klagar inte!
Och jag kanske inte ska säga något förrän jag har fått tillbaka provet vi
skrev idag... Nästa prov vi ska ha kommer däremot inte vara från
nån övningsbok. Nästa prov är nämligen ECY cup - på onsdag!

Delprov 1 - ett prov på typ allt vi har lärt oss sen vi började ettan.

Delprov 2 - Ett prov i elsäkerhet där man ska söka svar i föreskrifter.
Klarar man det provet får man ett elsäkerhets-certifikat som krävs för
att man ska kunna få sitt elektriker-certifikat i slutändan.

Ingen press alls.

TAGGA!!

Årets förstapris är:
Direktkvalificering till Yrkes SM 2012, Diplom, 2000kr och en..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jamen då är det väl bara att göra plats för skruvmojängen då Ellen! (och min dator som automatiskt gör rött under allt som är felstavat tycker att skruvmojäng är ett korrekt ord, det hade jag inte räknat med) :)

2011-03-17 @ 20:11:37
Postat av: Landström

ELLEN! DU ÄR BÄST!

Nu slipper jag läsa faktaboken!

2011-03-17 @ 21:00:23
Postat av: Landström

Nämnde jag att min dator inte klarar systemkraven för att göra ECY-cup? Tragedi, bettan börjar bli gammal :(



http://mm2.intermezzon.com/eio/demo/

2011-03-17 @ 21:05:16
Postat av: Ellen

Sv: Haha, jag tror faktiskt inte att jag kommer vinna skruvdragaren (som det heter, hähä :P) men man kan ju hoppas!



Snap.. Nu kommer du äga oss all jue, det var ju illa. Johanssons dator klarar det inte heller :P Men min gör det!

2011-03-17 @ 21:07:40
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/
Postat av: Landström

Hur många fler skolor finns det som gör ECY-CUP då? Kan ju inte vara så himla många?

2011-03-17 @ 22:19:00
Postat av: Ida

Men vem skulle vinna den då? Klart att det blir du! (verkar tydligen som att min dator tycker att det borde heta skruvmojäng och inte skrivdragare, för skruvdragare blir rött och inte skruvmojäng, haha!)

2011-03-18 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0