Lördagkväll.

Igårkväll var jag på födelsedagsfirande hos Joel som fyller år
idag, grattis! Det var väldigt trevligt må jag säga, kom i säng ungefär
vid tre i natt. Jag kan sammanfatta kvällen med; trevligt sällskap,
mycket fika/godis, komodovaran och drömtydning á la Freud.

Jag och Mikaela roade oss vid ett tillfälle under kvällen med att
kolla på folk i gamla skolkataloger. Vi bestämde oss för att slå upp
en random sida och välja ut vem på sidan vi tyckte var snyggast.
Första sidan jag slog upp: Åk 7 Nybyskolan = Gustavs klass
Och jag vet inte hur många gånger jag slog upp den sidan!

It's meant to be ♥

Kommentarer
Postat av: Gustavs

Face it, jag är din babe! :)

2011-03-06 @ 18:05:40
Postat av: Micka

Sv: Och jag håller med Davids. ;)



--> http://mikaelaisraelsson.blogg.se/2011/march/dagens-knark-1.html

2011-03-06 @ 22:56:53
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0