Så gick det till.

Nu ska ni få se mina paint-skills, haha.
Jag har alltså ritat en bild som ska visa hur
jag klämde magen i datorn. Såhär:


Jag satt, eller snarare halvlåg i soffan med datorn i knät.
Sen skulle jag sätta mig upp och samtidigt stänga locket på datorn
men då råkade min mage vara ivägen! Bilden är väl kanske lite
överdriven när det gäller hur mycket av magen som klämdes,
men du förstås hur det gick till! Så, gör inte så.

Och nej, jag har inte magtröja. Och ja, jag har rosa sockar.
Och om bilden ska vara korrekt så ska det finnas en hand där
som stänger locket också men det blev jobbigt att rita!


Note to self: Skaffa platt mage.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah gillar hur flubbrig din mage ser ut på bilden :P du får rulla höfterna och ta i ordentligt på magövningarna på Zumban ikväll nu då!

2011-03-21 @ 18:43:05
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Ida

Eh, note to Ellen: om det finns en plattare mage än din så blir jag rädd. Det som är klämt måste ju vara den lilla hud som täcker musklerna så att inte musklerna ramlar ut. Sådetså! ;) Sen får du såklart ändå ta i på Zumban ikäll!

2011-03-21 @ 19:10:11
Postat av: Ida

Förresten så ordnade du ett gapskratt här på sernanders väg! Tack

2011-03-21 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0