Bra dag.

Igår var jag hos Gustav, det var riktigt underbart!
Jag har som saknat honom.. han var ju i Norge en
vecka och i veckan har han varit väldigt upptagen med
projektet på skolan. Men att få vara med honom en
hel dag var helt enkelt underbart!

Vi fikade nybakt sockerkaka med hans föräldrar
ute i solen, väldigt härligt väder var det! Och.. vi
spelade kasta gris, det är nog vårat signaturspel :P

Senare på kvällen såg vi på filmen Zombieland och
till den passade vi på att testa en Ben & Jerrys glass!
Nordic Water Peace hette smaken och alltså.. den
var sjukligt god! Testa den, säger jag bara.


Jag ber om ursäkt för alla utropstecken och smileys, det bara blev så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0