Helgen.

Åh, vad jag har varit dålig på att blogga! Har i alla fall
varit med lill-Isak i helgen. Han har varit väldigt söt som
vanligt. Igår hade han varit ute med mamma och pappa
och jag hade varit inne och duschat under tiden.
När han sen kom in sa han:
"Hej! Har du saknat oss jättelänge? Oj, vad fin du är i håret!"

Och idag när jag klev upp hade jag på mig min ziperall, då sa han:
"Oj, vilken fin tröja du har. Den har jag inte sett förut."

Igårkväll var Selah i Lövånger och sjöng, gick riktigt bra!
Efter det begav sig ungdomarna till Galgbacken för fika och
umgänge. En trevlig kväll med andra ord :)

Idag har jag varit med Erica och hennes kompis på The Studio!
Det var riktigt kul :) Jag köpte fyra bilder. Ni får se en nu, som tröst
för att jag har haft så dålig uppdatering i helgen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0