Fortsättningen.

Det är helt sjukt hur lite tid det är kvar av skolan. Vi går två
vanliga veckor i skolan nu, efter det är vi på praktik i fyra veckor. När
vi kommer tillbaka efter praktiken är det sista veckan i skolan vilket
innebär typ inga vanliga lektioner. Den 16 Juli tar vi studenten!!

Jag kan inte riktigt fatta det. Men nu är det dags att tänka på fortsättningen
efter studenten. Igår kollade jag upp nummer till potentiella arbetsgivare så
imorgon hade jag tänkt ta mod till mig och ringa och höra hur det ser ut med
lärlingsplats eller möjligtvis sommarjobb. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: evelina

ursäkta men den 16 juni* är det!

2011-05-01 @ 19:40:10
Postat av: Ellen

Sv: Haha, oj skrev jag Juli? Förvirrad är vad jag är!

2011-05-01 @ 21:01:41
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0