Help.

Jag var på stan idag (igen) och den här gången var jag inne
på Indiska och hittade en jättefin jumpsuit faktiskt! Jag har bilder
på den. Även fast jag tycker att den är jättefin är jag tveksam.
Egentligen tror jag att den passar mig ganska bra eftersom 
den känns mer casual än en klänning. Men frågan är, ser
den konstig ut på baksidan? (nu är bilden lite konstig
också men det får ni ha överseende med)


Framsidan.


Baksidan. Försök bortse från bhn som inte alls passar in. Och tänk
att den ser bättre ut i verkligheten! 249 kr tror jag den kostade.

Och ja Ida, det är den du hade tänkt testa ^^ (a)

Men.. jag köpte i alla fall ett par jeans på Monki!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kul att du testade den Ellen! Men jag måste säga att den inte riktigt gör din rumpa rättvisa men det är som du säger ganska svårt att se ordentligt på bilden....

2011-05-05 @ 20:11:01
Postat av: Ida

Kul att du testade den Ellen! Men jag måste säga att den inte riktigt gör din rumpa rättvisa men det är som du säger ganska svårt att se ordentligt på bilden....

2011-05-05 @ 20:11:11
Postat av: Micka

Mjaa..det finns nog jumpsuits som du skulle passa bättre i!

2011-05-07 @ 11:33:31
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: sandran.

Kanske om man kavlade upp benen lite, lite så att rumpan kortades av och fick bättre form? För i övrigt var den kul och snygg!

2011-05-07 @ 19:27:12
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0