Livstecken.


Ja, jag lever! Det märks bara inte så tydligt här ^^
Vad har jag att berätta? Säkert massor! Men jag tar bara
det jag kommer på för tillfället.

Idag körde jag och Christoffer genom en biltvätt med takluckan
pyttelite öppen. Jag blev blöt.. Men vi fick oss ett gott skratt i alla fall!

I lördags sjöng jag solo på musikcafét i Bygdeå. Jag tror att det är
första gången jag har sjungit solo faktiskt. Det gick hyfsat, inte superbra
men helt okej. Jag skulle ha fått öva mer! Det finns inspelat men jag tror minsann
att jag håller inspelningen för mig själv. Igår var jag i alla fall hos Gustav och
då hade han en sånglektion med mig, så förhoppningsvis blir jag bättre!

Lill-Isak var hos oss i helgen och sa massa roliga saker som vanligt.
Bland annat att jag såg ut som en fifunkapten i min studentmössa och att
Gustav såg ut som Eric Saade. Sen påstod han även att glass kommer
från pingvinerna! Man vet aldrig.


Snubben där längst fram är en fifunkapten, precis
sådär kommer jag att se ut på studenten!

Praktiken på SCA fortsätter. Dock inte många praktikdagar
kvar nu! Och Göran var och hälsade på mig och Christoffer i fredags.
Han pratade betyg med oss och jag är väldigt nöjd! Nu saknas bara
betyget i Svenska B, annars vet jag alla andra kurser.

Idag fick jag ett brev från landstinget där det stod att jag inte kan
bli blodgivare.. Jag hade nämligen för dåligt blodvärde så jag måste kanske
till farbror doktorn. Men vi ser vad som händer!


Jag avslutar med tre bilder på mig bara för att jag är så snygg.


Kommentarer
Postat av: ewa

Oj då! Kanske lite leverpastej och leverbiff kan hjälpa mot det låga blodvärdet. faktiskt godare än det låter. Snygg, jo det visste vi redan. Snyggare kommer det kanske att bli i "Björn Borg-linnet" jag köpt åt dej! Nyfiken??

2011-06-01 @ 10:04:37
Postat av: Ellen

Sv: Ja Ewa, nu blev jag ju jättenyfiken!

2011-06-01 @ 18:59:50
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0