Underbart.

Mamma kom in i rummet och räckte fram ett litet paket till mig och
jag frågade varför jag fick det. Hon svarade: "För att du är den du är."
Jag började öppna paketet smått förvirrad, och inuti låg det här:


Ett kors, som mamma fick när hon konfirmerade sig! Och hon hade tydligen
letat efter det jättelänge så att hon skulle kunna ge mig det och igår hade hon
hittat det, mitt i vårstädningen. Det är så himla fint! Och annorlunda, inte ett
"vanligt" kors. Det är tydligen något slags sjömanskors. Jag älskar det redan.
Nu återstår bara att hitta en kedja så att jag kan börja använda det.

Vilka underbar presenter jag har fått de senaste dagarna! En låt av Gustav,
som han hade spelat in själv. (Som ni kanske får höra, beroende på om han
lägger ut den på youtube eller inte) Och så det här korset, som dessutom
har en historia bakom sig. Jag kunde inte ha fått något bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0