The corner of my street.

Min klasskompis Christoffers nya hobby:


Segway! Ni vet en sån som Fredde har i Solsidan. En segway kan
man hyra på megazone, ex. 295 kr för en timme. Måste testa det någon
gång, såg faktiskt väldigt kul ut! Läs mer utförligt här.

På tal om ingenting så ska vi lämna in våra skoldatorer imorgon.
Imorgon!! Så det är möjligt att det blir mindre bloggande tills jag köper
en ny dator (typ efter skatteåterbäringen). För datorn hemma är
ofta ockuperad och väldigt seg. Ba så ni vet.


Och rubriken är låten jag har på hjärnan nu, jag har så dålig
fantasi då det gäller att komma på rubriker så det fick bli så där idag.
Alain Clark är det i alla fall som sjunger låten! (Surprise, surprise!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0