Finvädre'

Efter att jag hade lagat mina jeanstights gick jag och satte mig i soffan men
ganska snabbt ringde mamma. Vilket jag tyckte var väldigt konstigt eftersom
jag visste att hon var hemma. Jag svarade och då föreslog mamma att jag skulle
komma ut och sätta mig i solen med henne. Hon orkade bara inte komma in och
säga det till mig. Sagt och gjort så gick jag ut och satte mig med mamma på
gaveln utanför tvättstugan och där var det sjutk härligt må jag säga! Efter
att ha suttit där ett bra tag gick vi ett varv på skaren på åkern.



Junkboda in my ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh! Och jag tänkte väl att bilden inte kunde vara tagen från vägen. Skare is the shit alltså!

2012-04-06 @ 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0