Såja!

Nu kan jag känna mig duktig!! Har skickat in massa intresseanmälningar 
på lägenheter. Även på andrahands-annonser på blocket. Hoppas bara jag
får napp någonstans denna gång. Men känns väldigt skönt att ha gjort det i
alla fall. Nu kan jag vänta ett litet tag tills nästa gång i alla fall.

Inte nog med det så jobbade vi över två timmar idag. Om det går som
vi har tänkt ska vi jobba in så att vi kan vara lediga den sista april så att vi
får långhelg och slipper den där klämdan. Och även fast jag kom hem så pass
sent gjorde jag en ambitiös middag. Men det märks att måltiderna inte blivit
riktigt rätt idag då jag redan är hungrig igen..

För övrigt kom det sista paketet som ett visst födelsedagsbarn ska få idag.
Men jag väntar ju fortfarande på det roligaste paketet av alla, min iPhone!
Och enligt orderstatusen ska den komma imorgon, hoppas! Har ju även beställt
skal till den men det kommer nog inte förrän nästa vecka skulle jag tro.
Men man vet aldrig med ebay, vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0