Födelsedag.

Som ni nu kanske vet fyllde jag år i fredags. Jag hade en väldigt bra födelsedag!
Det blev dock ett väldigt snabbt firande hemma i Junkboda då vi skulle ha körövning
i Robban. Men vi hann med både god mat, tårta och paketöppning! Jag tror jag blir
lika förvånad varje år över hur mycket saker jag får. Men är också väldigt
tacksam för allt jag har fått.

Igår var då dagen som jag och Mikaela skulle fira våra födelsedagar. Vi var
båda väldigt taggade och jag kom till henne i ganska god tid för att fixa det sista
innan gästerna kom.


Vi hade myyyycket fika!


Här har ni muffinsen som jag dekorerade, och fatet
de står på fick jag i present av mamma och pappa.


Sen kom det folk som fikade!








Och den traditionella bakgrundsbilden när man lämnar telefonen ovaktad..

Sen har jag inga fler bilder. Men vi hade en sjukligt bra kväll! Med massa fika,
massa folk (29 st!), tipsrunda, paketöppning, singstar och guitar hero. Kvällen
överträffade verkligen mina förväntningar och jag är jätteglad att vi gjorde det!

Tack så jättemycket alla som uppvaktade mig på min födelsedag
och tack alla som kom och förgyllde kvällen igår! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0