Helgen.

Jaha, vad har jag gjort sen sist jag bloggade?

I lördags var jag hos Gustav några timmar och umgicks med honom
och hans familj. Tog en promenad på skaren och åt en massa, härligt!
Här visar Gustav olika sorters volter och grejer med lammet Lambertina:


Vid tre-tiden var jag dock tvungen att bege mig till Rickleå för att hjälpa till i köket på
 en 60-årsfest. Det var arbetssamt men ändå väldigt kul! Fick dessutom ganska mycket
av maten som blev över så nu har jag matlådor för några dagar framöver, inte illa.

Igår var det möte i kyrkan och efter det följde jag med Gustav hem. Där
vi återigen åt en massa och så lekte vi en del med lille söte Joel. Senare på kvällen
begav vi oss på en liten onödig resa till Gumbodahamn, mycket vackert var det där!
Och häftigt med isen som låg i flak och knarrade mot varandra och rörde sig med
vågorna. Jag kastade en sten mitt emellan några isflak och.. stenen flöt! Det
var nog med andra ord några lager is under också.




Idag.. känner jag mig förkyld och har inte gjort speciellt mycket alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0